Forum do gry WoD via chat. Karty postaci, opis miejsca, aktualności. A wszystko w Thunder Bay, w kamienicy przy Red River St w Kanadzie.
Dla GAROU:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Rasa:
Plemię:
Patronat:
Ranga:
Totem: (jeśli takowy posiada wataha)
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty: (7/5/3)
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Manipulacja:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności: (13/9/5)
Talenty:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Ekspresja:
Empatia:
Pierwotny instynkt:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń palna:
Etykieta:
Krycie się:
Naprawa:
Poskramianie zwierząt:
Prowadzenie pojazdów:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz:
Występy publiczne:
Wiedza:
Komputery:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Obrzędy:
Śledztwo:
Zagadki:
Szał:
Gnoza:
Siła Woli:
Dary:
Cechy Pozycji:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Dla MAGÓW:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Tradycja:
Kabała:
Esencja:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty: (7/5/3)
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Manipulacja:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności: (13/9/5)
Talenty:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Ekspresja:
Instruktaż:
Intuicja:
Przebiegłość:
Świadomość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet
Badania:
Broń palna:
Do:
Etykieta:
Krycie się:
Medytacja:
Prowadzenie pojazdów:
Sztuka przetrwania:
Technologia:
Walka wręcz:
Wiedza:
Informatyka:
Kosmologia:
Kultury:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Prawo:
Śledztwo:
Zagadki:
Znajomość:
Sfery:
Czas:
Duch:
Entropia:
Korespondencja:
Materia:
Pierwsza:
Siły:
Umysł:
Życie:
Siła Woli:
Arete:
Kwintesencja:
Paradoks:
Cechy Pozycji:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Dla WAMPIRÓW:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Klan:
Pokolenie:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Manipulacja:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności:
Talenty:
Aktorstwo:
Autorytet:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Empatia:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się
Muzyka:
Naprawa:
Oswajanie:
Prowadzenie:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz
Zabezpieczenia:
Wiedza:
Biurokracja:
Finanse:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:
Człowieczeństwo:
Poziom Krwi:
Siła Woli:
Charakter:
Sumienie:
Samokontrola:
Odwaga:
Dyscypliny:
Cechy pozycji:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Dla MORTALI:
Cytat:
Obrazek:
Imię:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:
Atrybuty: (6/4/3)
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:
Zdolności: (11/7/4)
Talenty:
Aktorstwo:
Autorytet:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Empatia:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się
Muzyka:
Naprawa:
Oswajanie:
Prowadzenie:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz
Zabezpieczenia:
Wiedza:
Biurokracja:
Finanse:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:
Ewentualna Numina:
Człowieczeństwo:
Siła Woli:
Charakter:
Sumienie:
Samokontrola:
Odwaga:
Pozycja:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Offline
Wymieńmy pozostałe grywalne rasy, żeby mniej znający świat gracze mieli świadomość, że można grać takimi dziwadłami jak:
- demony (upadłe anioły pragnące wyrwać się choć częściowo z piekła i żyjące w opętanych, ludzkich ciałach)
- odmieńcy (mający związek z zaświatami, stworki z rodzaju elfów, gnomów itd)
- widma (dusze zmarłych ludzi, które nie odeszły w zaświaty)
- mumie
- chenging breed's (czyli część łaków, które nie są Garou, lecz też nadają się do gry, i nie wyrywają flaków wszystkiemu na swej drodze, czyli: Ajaba, Ananasi, Bastet, Corax, Gurahl, Kitsune, Mokolé, Nagah, Nuwisha, Ratkin, Rokea)
- wampiry energetyczne (azjatyckie, nie brudzą się przy jedzeniu)
- łowcy (nie ci z dodatku do maskarady tylko z oddzielnego systemu The Reckoning, oni tam mieli jakieś epickie blessy pochodzące od Boga bądź innych pakernych bytów i pod karte mortala się nie łapią ;D)
Reszta potworków to już niestety bestiariusz ^^
http://www.white-wolf.com/downloads.php?category_id=46 <--- Tutaj jest prawie wszystko, razem z czymś o czym pewnie zapomniałem.
Ostatnio edytowany przez Alexander (2010-10-07 12:04:46)
Offline
Moim skromnym zdaniem wzory nie są potrzebne.
Raz, że jest to jakieś jednak zerżnięcie z tego co jest na forum Paradoxu a dwa, że przecież robiąc postać i tak używamy podręcznika, gdzie taka karta jest. I to dla każdej rasy inna. Ściągnąć kartę z internetu to też nie problem. A po trzecie jak zauważył Alexander, trzeba by wlepić naście tych wzorów by każda grywalna rasa miała swoje.
Nie wiem czy jest sens.
Offline
Gdzieś była taka fajowska stronka. Tylko nie mogę jej teraz znaleźć, gdzie były wszystkie możliwe karty, z opcją, że zaznaczasz sobie kropke klikiem myszy i koloruje ci się na czarno. Klikasz w jakieś miejsce i wpisujesz gotową czcionką tekst jakiś ;D Albo wybierasz dary, dyscypliny, rasy, plemiona, klany z gotowych zakładek. Potem to sobie zapisujesz i gotowe, zajebiaszczo szybko sie robiło takie coś.
Offline