Sara - 2010-10-06 20:25:27

Dla GAROU:


Cytat:
Obrazek:
Imię:
Rasa:
Plemię:
Patronat:
Ranga:
Totem: (jeśli takowy posiada wataha)
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty: (7/5/3)
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Manipulacja:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności: (13/9/5)
Talenty:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Ekspresja:
Empatia:
Pierwotny instynkt:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet:
Broń palna:
Etykieta:
Krycie się:
Naprawa:
Poskramianie zwierząt:
Prowadzenie pojazdów:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz:
Występy publiczne:
Wiedza:
Komputery:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Obrzędy:
Śledztwo:
Zagadki:

Szał:
Gnoza:
Siła Woli:

Dary:

Cechy Pozycji:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:


Dla MAGÓW:


Cytat:
Obrazek:
Imię:
Tradycja:
Kabała:
Esencja:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty: (7/5/3)
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Manipulacja:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności: (13/9/5)
Talenty:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Ekspresja:
Instruktaż:
Intuicja:
Przebiegłość:
Świadomość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Autorytet
Badania:
Broń palna:
Do:
Etykieta:
Krycie się:
Medytacja:
Prowadzenie pojazdów:
Sztuka przetrwania:
Technologia:
Walka wręcz:
Wiedza:
Informatyka:
Kosmologia:
Kultury:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Prawo:
Śledztwo:
Zagadki:
Znajomość:

Sfery:
Czas:
Duch:
Entropia:
Korespondencja:
Materia:
Pierwsza:
Siły:
Umysł:
Życie:

Siła Woli:
Arete:
Kwintesencja:
Paradoks:

Cechy Pozycji:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:


Dla WAMPIRÓW:


Cytat:
Obrazek:
Imię:
Klan:
Pokolenie:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty:
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Manipulacja:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności:
Talenty:
Aktorstwo:
Autorytet:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Empatia:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się
Muzyka:
Naprawa:
Oswajanie:
Prowadzenie:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz
Zabezpieczenia:
Wiedza:
Biurokracja:
Finanse:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:

Człowieczeństwo:
Poziom Krwi:
Siła Woli:

Charakter:
Sumienie:
Samokontrola:
Odwaga:

Dyscypliny:

Cechy pozycji:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:


Dla MORTALI:


Cytat:
Obrazek:
Imię:
Natura:
Postawa:
Wiek:
Waga/Wzrost:

Atrybuty: (6/4/3)
Fizyczne:
Siła:
Zręczność:
Wytrzymałość:
Społeczne:
Charyzma:
Oddziaływanie:
Wygląd:
Umysłowe:
Percepcja:
Inteligencja:
Spryt:

Zdolności: (11/7/4)
Talenty:
Aktorstwo:
Autorytet:
Bójka:
Cwaniactwo:
Czujność:
Empatia:
Przebiegłość:
Uniki:
Wysportowanie:
Zastraszanie:
Umiejętności:
Broń Palna:
Etykieta:
Krycie się
Muzyka:
Naprawa:
Oswajanie:
Prowadzenie:
Sztuka przetrwania:
Walka wręcz
Zabezpieczenia:
Wiedza:
Biurokracja:
Finanse:
Informatyka:
Lingwistyka:
Medycyna:
Nauka:
Okultyzm:
Polityka:
Prawo:
Śledztwo:

Ewentualna Numina:

Człowieczeństwo:
Siła Woli:

Charakter:
Sumienie:
Samokontrola:
Odwaga:

Pozycja:

Ekwipunek:

Historia postaci:

Wygląd:

Alexander - 2010-10-07 10:36:33

Wymieńmy pozostałe grywalne rasy, żeby mniej znający świat gracze mieli świadomość, że można grać takimi dziwadłami jak:
- demony (upadłe anioły pragnące wyrwać się choć częściowo z piekła i żyjące w opętanych, ludzkich ciałach)
- odmieńcy (mający związek z zaświatami, stworki z rodzaju elfów, gnomów itd)
- widma (dusze zmarłych ludzi, które nie odeszły w zaświaty)
- mumie
- chenging breed's (czyli część łaków, które nie są Garou, lecz też nadają się do gry, i nie wyrywają flaków wszystkiemu na swej drodze, czyli: Ajaba, Ananasi, Bastet, Corax, Gurahl, Kitsune, Mokolé, Nagah, Nuwisha, Ratkin, Rokea)
- wampiry energetyczne (azjatyckie, nie brudzą się przy jedzeniu)
- łowcy (nie ci z dodatku do maskarady tylko z oddzielnego systemu The Reckoning, oni tam mieli jakieś epickie blessy pochodzące od Boga bądź innych pakernych bytów i pod karte mortala się nie łapią ;D)

Reszta potworków to już niestety bestiariusz ^^


http://www.white-wolf.com/downloads.php?category_id=46   <--- Tutaj jest prawie wszystko, razem z czymś o czym pewnie zapomniałem.

John - 2010-10-07 12:05:35

Moim skromnym zdaniem wzory nie są potrzebne.
Raz, że jest to jakieś jednak zerżnięcie z tego co jest na forum Paradoxu a dwa, że przecież robiąc postać i tak używamy podręcznika, gdzie taka karta jest. I to dla każdej rasy inna. Ściągnąć kartę z internetu to też nie problem. A po trzecie jak zauważył Alexander, trzeba by wlepić naście tych wzorów by każda grywalna rasa miała swoje.
Nie wiem czy jest sens.

Alexander - 2010-10-07 12:12:57

Gdzieś była taka fajowska stronka. Tylko nie mogę jej teraz znaleźć, gdzie były wszystkie możliwe karty, z opcją, że zaznaczasz sobie kropke klikiem myszy i koloruje ci się na czarno. Klikasz w jakieś miejsce i wpisujesz gotową czcionką tekst jakiś ;D Albo wybierasz dary, dyscypliny, rasy, plemiona, klany z gotowych zakładek. Potem to sobie zapisujesz i gotowe, zajebiaszczo szybko sie robiło takie coś.

www.aod-plemiona.pun.pl www.forumpsychologiczne.pun.pl www.mzk123.pun.pl www.ntsd.pun.pl www.5on5cup.pun.pl