Dla GAROU: Cytat: Obrazek: Imię: Rasa: Plemię: Patronat: Ranga: Totem: (jeśli takowy posiada wataha) Natura: Postawa: Wiek: Waga/Wzrost:
Atrybuty: (7/5/3) Fizyczne: Siła: Zręczność: Wytrzymałość: Społeczne: Charyzma: Manipulacja: Wygląd: Umysłowe: Percepcja: Inteligencja: Spryt:
Zdolności: (13/9/5) Talenty: Bójka: Cwaniactwo: Czujność: Ekspresja: Empatia: Pierwotny instynkt: Przebiegłość: Uniki: Wysportowanie: Zastraszanie: Umiejętności: Autorytet: Broń palna: Etykieta: Krycie się: Naprawa: Poskramianie zwierząt: Prowadzenie pojazdów: Sztuka przetrwania: Walka wręcz: Występy publiczne: Wiedza: Komputery: Lingwistyka: Medycyna: Nauka: Okultyzm: Polityka: Prawo: Obrzędy: Śledztwo: Zagadki:
Szał: Gnoza: Siła Woli:
Dary:
Cechy Pozycji:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Dla MAGÓW: Cytat: Obrazek: Imię: Tradycja: Kabała: Esencja: Natura: Postawa: Wiek: Waga/Wzrost:
Atrybuty: (7/5/3) Fizyczne: Siła: Zręczność: Wytrzymałość: Społeczne: Charyzma: Manipulacja: Wygląd: Umysłowe: Percepcja: Inteligencja: Spryt:
Zdolności: (13/9/5) Talenty: Bójka: Cwaniactwo: Czujność: Ekspresja: Instruktaż: Intuicja: Przebiegłość: Świadomość: Uniki: Wysportowanie: Zastraszanie: Umiejętności: Autorytet Badania: Broń palna: Do: Etykieta: Krycie się: Medytacja: Prowadzenie pojazdów: Sztuka przetrwania: Technologia: Walka wręcz: Wiedza: Informatyka: Kosmologia: Kultury: Lingwistyka: Medycyna: Nauka: Okultyzm: Prawo: Śledztwo: Zagadki: Znajomość:
Sfery: Czas: Duch: Entropia: Korespondencja: Materia: Pierwsza: Siły: Umysł: Życie:
Siła Woli: Arete: Kwintesencja: Paradoks:
Cechy Pozycji:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Dla WAMPIRÓW: Cytat: Obrazek: Imię: Klan: Pokolenie: Natura: Postawa: Wiek: Waga/Wzrost:
Atrybuty: Fizyczne: Siła: Zręczność: Wytrzymałość: Społeczne: Charyzma: Manipulacja: Wygląd: Umysłowe: Percepcja: Inteligencja: Spryt:
Zdolności: Talenty: Aktorstwo: Autorytet: Bójka: Cwaniactwo: Czujność: Empatia: Przebiegłość: Uniki: Wysportowanie: Zastraszanie: Umiejętności: Broń Palna: Etykieta: Krycie się Muzyka: Naprawa: Oswajanie: Prowadzenie: Sztuka przetrwania: Walka wręcz Zabezpieczenia: Wiedza: Biurokracja: Finanse: Informatyka: Lingwistyka: Medycyna: Nauka: Okultyzm: Polityka: Prawo: Śledztwo:
Człowieczeństwo: Poziom Krwi: Siła Woli:
Charakter: Sumienie: Samokontrola: Odwaga:
Dyscypliny:
Cechy pozycji:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
Dla MORTALI: Cytat: Obrazek: Imię: Natura: Postawa: Wiek: Waga/Wzrost:
Atrybuty: (6/4/3) Fizyczne: Siła: Zręczność: Wytrzymałość: Społeczne: Charyzma: Oddziaływanie: Wygląd: Umysłowe: Percepcja: Inteligencja: Spryt:
Zdolności: (11/7/4) Talenty: Aktorstwo: Autorytet: Bójka: Cwaniactwo: Czujność: Empatia: Przebiegłość: Uniki: Wysportowanie: Zastraszanie: Umiejętności: Broń Palna: Etykieta: Krycie się Muzyka: Naprawa: Oswajanie: Prowadzenie: Sztuka przetrwania: Walka wręcz Zabezpieczenia: Wiedza: Biurokracja: Finanse: Informatyka: Lingwistyka: Medycyna: Nauka: Okultyzm: Polityka: Prawo: Śledztwo:
Ewentualna Numina:
Człowieczeństwo: Siła Woli:
Charakter: Sumienie: Samokontrola: Odwaga:
Pozycja:
Ekwipunek:
Historia postaci:
Wygląd:
|
Wymieńmy pozostałe grywalne rasy, żeby mniej znający świat gracze mieli świadomość, że można grać takimi dziwadłami jak: - demony (upadłe anioły pragnące wyrwać się choć częściowo z piekła i żyjące w opętanych, ludzkich ciałach) - odmieńcy (mający związek z zaświatami, stworki z rodzaju elfów, gnomów itd) - widma (dusze zmarłych ludzi, które nie odeszły w zaświaty) - mumie - chenging breed's (czyli część łaków, które nie są Garou, lecz też nadają się do gry, i nie wyrywają flaków wszystkiemu na swej drodze, czyli: Ajaba, Ananasi, Bastet, Corax, Gurahl, Kitsune, Mokolé, Nagah, Nuwisha, Ratkin, Rokea) - wampiry energetyczne (azjatyckie, nie brudzą się przy jedzeniu) - łowcy (nie ci z dodatku do maskarady tylko z oddzielnego systemu The Reckoning, oni tam mieli jakieś epickie blessy pochodzące od Boga bądź innych pakernych bytów i pod karte mortala się nie łapią ;D)
Reszta potworków to już niestety bestiariusz ^^
http://www.white-wolf.com/downloads.php?category_id=46 <--- Tutaj jest prawie wszystko, razem z czymś o czym pewnie zapomniałem.
|
Moim skromnym zdaniem wzory nie są potrzebne. Raz, że jest to jakieś jednak zerżnięcie z tego co jest na forum Paradoxu a dwa, że przecież robiąc postać i tak używamy podręcznika, gdzie taka karta jest. I to dla każdej rasy inna. Ściągnąć kartę z internetu to też nie problem. A po trzecie jak zauważył Alexander, trzeba by wlepić naście tych wzorów by każda grywalna rasa miała swoje. Nie wiem czy jest sens.
|
Gdzieś była taka fajowska stronka. Tylko nie mogę jej teraz znaleźć, gdzie były wszystkie możliwe karty, z opcją, że zaznaczasz sobie kropke klikiem myszy i koloruje ci się na czarno. Klikasz w jakieś miejsce i wpisujesz gotową czcionką tekst jakiś ;D Albo wybierasz dary, dyscypliny, rasy, plemiona, klany z gotowych zakładek. Potem to sobie zapisujesz i gotowe, zajebiaszczo szybko sie robiło takie coś.
|